неділя, 2 квітня 2017 р.

Упродовж тижня ми дізнались про :


  •  про місто, ознайомились з назвою вулиці, де живе дитина, та вулиці, де розташований дитячий садок;  про різні види будівель у місті(багатоповерхівка, міст, торговельний центр, школа); поглибили  уявлення про робітничі професії:   будівельника, кранівника; ознайомились з місцем, знаряддями та змістом їхньої роботи, суспільною значимістю праці;
  • ознайомились  зі змінами, що сталися в житті рослин навесні: ранньою весною розпустилися кущики верби (котики), зацвіла береза, осика, ліщина, їхні квіти зібрані у «сережки»; на деревах і кущах поступово набухають бруньки, з яких згодом з’являється листя; звернути увагу  на клен та каштан, вчились знаходити спільні та відмінні риси; закріплювали  уявлення про частини рослин: корінь, стовбур, гілки, листя, квіти - у різних рослин вони неоднакові за величиною, формою, кольором, запахом; пригадали, що рослини ростуть в різних умовах – в лісі, парку, в саду;
  • грали в логіко - математичні ігри: «Назви, який по порядку». (кількісна та порядкова лічба);  «Добери цифру до кількості предметів» та "Виклади візерунок» (з геометричних фігур)
  •   як  ліпити будівельника, удосконалювати вміння ділити глину на шматки відповідно будови, надавати виразності виробу; закріпити технічні прийоми скочування, розкочування, защипування, міцного з’єднання частин, згладжування.;

  • вправлялись  у самостійному доборі слова із заданим звуком на основі поданих предметних малюнків  в іграх: в умінні передавати за допомогою інтонації різний настрій. Закріплювали вміння говорити чітко, виразно, володіти силою голосу, різним темпом мовлення; розвивали  мовленнєве дихання, артикуляційний апарат, фонематичне сприймання: розвивали  уміння слухати й чути мовні та немовні звуки (з навколишнього середовища) й інтонації мовлення, розрізняти їх, наслідувати тощо;
  • слухали  оповідання Валерій Білан  «Новий  дім»  -  продовжували  вчитись  запам'ятовувати та пригадувати назву твору, зосереджено  слухати та розуміти зміст оповідання, ідею прослуханого твору, намагатися запам'ятовувати окремі подробиці, що стосуються героїв, ситуацій, тощо;  

Немає коментарів:

Дописати коментар