неділя, 2 квітня 2017 р.

З 27 березня по 31 березня в нас, як і у школі, були канікули, отож ми в  ігри  дружно грали:

  • "Що буває широке, вузьке, високе, низьке?»;  «Наш день» (про частини доби «день» і «ніч»,  «вечір», «ранок»); «У кого скільки ?»;

  • «Кому що потрібно для роботи?»; «Подорож містом" ( його історичні пам'ятки, споруди соціального призначення); «Буває – не буває» ( відрізняли  реальні події від  видуманих; чоботи – скороходи, летючий корабель, ступа, килим – літак, що відображені в казках та переказах);
  •  «З якої казки ілюстрація?»;  «Четвертий – зайвий»т (впізнавали героїв казок; вирізняли зайвого персонажа);  «Послідовність подій» (розповідали  сюжет казки за ілюстраціями);
  • .Пори року»; «Зимуючі -перелітні» (про птахів, які відлітають в теплі краї і тих, які залишаються зимувати;розпізнавати їх за зовнішнім виглядом; "Що де росте?"  (що рослини ростуть в різних умовах – в лісі, парку, на водоймі, в саду, на городі, тощо; яку користь приносять людям);
  • аплікували та малювали  «Моя улюблена тварина(орігамі)»
     (ознайомились   із  технікою орігамі, вчилися  складати з паперу мордочку тварини, шляхом згинання квадрата по діагоналі та симетричним загинанням кутів (вуха), оздоблювати готовими деталями (очі, ніс, вуса),планувати послідовність дій, вміти радіти отриманому результату;
  • «Назви який?» (добирали прикметники до іменників,);  «Скажи лагідно» ( вживання слів із суфіксами зменшено – пестливого значення);  «У гостях»  (будували діалог в уявних сюжетних ситуаціях;

Немає коментарів:

Дописати коментар