"Що буває широке, вузьке,
високе, низьке?»; «Наш день» (про частини доби «день» і «ніч»,
«вечір», «ранок»); «У кого
скільки ?»;
«Кому
що потрібно для роботи?»; «Подорож містом" ( його історичні пам'ятки, споруди соціального призначення); «Буває – не буває» ( відрізняли реальні події від видуманих; чоботи –
скороходи, летючий корабель, ступа, килим – літак, що відображені в казках та
переказах);
«З якої казки ілюстрація?»; «Четвертий – зайвий»т (впізнавали героїв казок; вирізняли зайвого
персонажа); «Послідовність
подій» (розповідали сюжет казки за ілюстраціями);
.Пори року»; «Зимуючі
-перелітні» (про птахів, які відлітають в теплі
краї і тих, які залишаються зимувати;розпізнавати їх за зовнішнім виглядом; "Що де
росте?" (що
рослини ростуть в різних умовах – в лісі, парку, на водоймі, в саду, на городі,
тощо; яку користь приносять людям);
-
аплікували та малювали «Моя улюблена
тварина(орігамі)»
(ознайомились із технікою орігамі, вчилися складати з паперу мордочку тварини, шляхом
згинання квадрата по діагоналі та симетричним загинанням кутів (вуха),
оздоблювати готовими деталями (очі, ніс, вуса),планувати послідовність дій,
вміти радіти отриманому результату;
- «Назви який?» (добирали прикметники до
іменників,); «Скажи лагідно» ( вживання слів із
суфіксами зменшено – пестливого значення); «У
гостях» (будували діалог в уявних сюжетних
ситуаціях;
|
Немає коментарів:
Дописати коментар