Протягом тематичного тижня "Рідне місто моє" ми дізналися про :
- Під час екскурсії по вулиці Івана Гонти - розширили та уточнили уявлення про рідне місто, ознайомились з назвою вулиці, де розташований дитячий садок, соціальні споруди, розміщені на даній вулиці;
- ознайомились з віршами про Умань В.Діхтяр. Залучались до елементарного художнього аналізу віршів (знаходили повтори, добирали римовані слова); учились виразно передавати за допомогою інтонації різний характер поетичних творів (радість, сум, здивування, урочистість, піднесеність) та правильно користуватись логічними наголосами, паузами, дотримуючись відповідного темпу і сили голосу;
- ознайомились з цифрою і числом 2; вчились співвідносити цифру 2 з числом і число 2 з цифрою; вправлялись в обведенні контурів цифри 2 та викладанні двійки з горішків; вправлялись у розрізненні групи предметів за кількістю (більше. менше, стільки ж);
- вчились аплікувати вулиці міста, називали їх будову, форму; вправлялись в умінні користуватись ножицями та технікою безпеки під час роботи з ними; складати смужку паперу вдвоє, четверо, та розрізати по лініях згину, удосконалювали техніку наклеювання деталей;
- Рослини (дерева) рідного краю - осика, береза.Розширили свої знання про осінні зміни дітей в рослинному світі, карнавал осінніх кольорів: яскраво - жовтий беріз; яскраво - червоний осики;формували уявлення про дані дерева - їх зовнішнім виглядом та особливими ботанічними та естетичними характеристиками;розширили знання про значення цих дерев для живої природи; вчились встановлювати зв'язки між явищами осінньої природи (засохли рослини - зникли комахи; зникли комахи - перелетіли птахи тощо);
- Складання розповіді за з власного досвіду "Як ми ходили на екскурсію по вул. І. Гонти"Зв'язне мовлення: продовжували вчитись складати розповіді з особистого досвіду з допомогою вихователя, на запропоновану тему "Як ми ходили на екскурсію по вул. І. Гонти"; граматика: вправлялись у вживанні дієслів у різних особових формах з із змінами звуків (типу (робити - роблю); словник: збагачували мовлення дітей словами з близьким та протилежним значенням;
- Вулиця нашого міста (з будівельного матеріалу) - колективнеПродовжувати вчитись конструювати споруди вулиць рідного міста з будівельного матеріалу, закріплювали вміння добирати потрібні для побудови матеріали, планувати послідовність виконання роботи, вчились використовувати будівлі в ігровій діяльності; проявляли творчість, самостійність та ініціативу;
- «Рідне місто моє»
- Малювання «Вулиця нашого міста"Вчились сприймати красу навколишнього світу і певною мірою відтворювати його, малювали за власним задумом, правильно розміщували об’єкти у просторі, передавали їх колір пропорції; удосконалювали вміння промивати пензлик та користатись серветкою;
- «Подяка. Дякую за подарунок».
- Зрозуміли, у яких ситуаціях життя і як треба дякувати; вживали різні формули подяки та обирали одну з них в залежності від ситуації; виконували пропоновані дії за інструкцією вихователя;
Немає коментарів:
Дописати коментар