Відповідно до річного плану дошкільного закладу з 10 по 13 жовтня проводився
"Тиждень безпеки".
На заняттях ми дізналися про:
-
Закріпили знання про правила дорожнього руху, різні види пішохідних переходів (наземним - «зебра» та підземним), роботою світлофора, його призначенням; про проїжджу частину дороги, тротуар; удосконали знання про інформаційно - вказівні дорожні знаки (зупинка, пішохідний перехід, пішохідна доріжка, підземний пішохідний перехід, надземний пішохідний перехід, пункт зупинки);
- Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі- Закріпили знання дітей про цифри 1-2; 1-6 («Знайди цифру, яку я назву») ;- Удосконали вміння упорядковувати предмети (машинки) за величиною ("Склади правильно");- Продовжували вимірювати довжину певного предмета умовною міркою ("Виміряй і скажи");
- Дитина у світі культури Ліплення «Сонечко» (комаха)Ліпили з пластиліну жука сонечка; ділили пластилін на шматки відносно будови, характерних особливостей комахи; розміщувати виріб на картонному осінньому листочку;
- Дитина у соціумі "Сам вдома" . Пригадали та закріпили бережне поводження, коли залишаєшся один вдома: коли в двері дзвонить незнайомець - безпечне спілкування з незнайомцями , варіанти правильних відповідей;познайомились з небезпечними предметами, що не входять до переліку дитячих іграшок (гострі, ріжучі, гарячі. дрібні предмети, електроприлади, вибухонебезпечні, ліки) на прикладі мультфільму; не виходити та не перехилятись через балкон, підвіконня; не дражнити тварин, навіть домашніх; ознайомились з телефонними номерами рятувальних служб;
- Дитина у світі культури - Літературна скринька "Читання казки "Червона шапочка" Ш. Перро" Ознайомились з новими казками різних народів світу - "Червона шапочка" Ш. Перро"; запам'ятовувати та пригадували повну назву та автора твору, зосереджено слухали та розуміли зміст казки; розуміли мораль та ідею прослуханого твору (чого вчить ця казка ); висловлювали оцінно - етичні судження ( аналізували та оцінювали вчинки героїв); запам'ятовували окремі подробиці, що стосуються героїв, ситуацій, в яких герої знаходяться, їх вчинків, тощо; висловлювали своє ставлення до персонажів;
- Дитина у природному довкіллі 9.00 - 9.20Подорож до лісу «Гриби їстивні та неїстівні»Розширити знання про небезпеку, яка може трапитись нам в лісі (звірі, рослини, комахи, гриби); ознайомились із зовнішнім виглядом та видами грибів, дізналися, що гриби бувають їстівні(печериці, білі, лисички) та отруйні (мухомор, бліда поганка); коли ти невпевнений - не бери цей гриб до кошика;
Мовлення дитини "Переказ казки Ш. Перро"Червона шапочка"Зв'язне мовлення: Продовжували вчитись переказувати відомі невеликі казки: виразно передавали зміст, називали імена персонажів, відтворювали пряму мову, стежили за послідовністю відтворення подій. Граматика: звертали увагу на різні способи творення - назви малят тварин, птахів (вовченя, горобеня); Звукова культура: Закріплювали вміння говорити чітко, виразно, володіти силою голосу.
Немає коментарів:
Дописати коментар