неділя, 16 жовтня 2016 р.

Відповідно до річного плану дошкільного закладу з 10 по 13 жовтня проводився 
"Тиждень безпеки". 
На заняттях ми дізналися про:

  •    Закріпили знання  про  правила дорожнього руху, різні види пішохідних переходів (наземним - «зебра» та підземним), роботою світлофора, його призначенням;  про проїжджу частину дороги, тротуар; удосконали знання про інформаційно - вказівні дорожні знаки (зупинка, пішохідний перехід, пішохідна доріжка, підземний пішохідний перехід, надземний пішохідний перехід, пункт зупинки);
  •  Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі  
    -  Закріпили знання дітей про цифри 1-2; 1-6 («Знайди цифру, яку я назву») ;
    - Удосконали вміння упорядковувати предмети (машинки) за величиною ("Склади правильно");
    - Продовжували   вимірювати довжину певного предмета умовною міркою ("Виміряй і скажи");
  •  Дитина у світі культури  Ліплення «Сонечко» (комаха)
     Ліпили  з пластиліну жука сонечка; ділили  пластилін на шматки відносно будови, характерних особливостей комахи; розміщувати виріб на картонному осінньому листочку;
  •   Дитина у соціумі  "Сам вдома" .  Пригадали та закріпили бережне поводження, коли залишаєшся один вдома: коли в двері дзвонить незнайомець -  безпечне спілкування з незнайомцями ,  варіанти правильних відповідей;познайомились  з небезпечними предметами, що не входять до переліку дитячих іграшок (гострі, ріжучі, гарячі. дрібні предмети, електроприлади, вибухонебезпечні, ліки) на прикладі мультфільму; не виходити та не перехилятись через балкон, підвіконня; не дражнити тварин, навіть домашніх; ознайомились з телефонними  номерами рятувальних служб; 
  •  Дитина у світі культури  -  Літературна скринька  "Читання казки "Червона шапочка" Ш. Перро" Ознайомились з новими казками різних народів світу - "Червона шапочка" Ш. Перро";  запам'ятовувати та пригадували  повну назву та автора твору, зосереджено  слухали та розуміли зміст казки; розуміли мораль та ідею прослуханого твору (чого вчить ця казка ); висловлювали  оцінно - етичні судження ( аналізували  та оцінювали  вчинки героїв); запам'ятовували окремі подробиці, що стосуються героїв, ситуацій, в яких герої знаходяться, їх вчинків, тощо; висловлювали своє ставлення до  персонажів; 
  • Дитина у природному довкіллі 9.00 - 9.20
    Подорож до лісу «Гриби їстивні та неїстівні»
    Розширити знання про небезпеку, яка може трапитись нам в лісі (звірі, рослини, комахи, гриби); ознайомились із зовнішнім виглядом та видами грибів, дізналися, що гриби бувають їстівні
     (печериці, білі, лисички) та отруйні (мухомор, бліда поганка); коли ти невпевнений - не бери цей гриб до кошика; 




  • Мовлення дитини "Переказ казки  Ш. Перро"Червона шапочка"           
     Зв'язне мовлення: Продовжували вчитись  переказувати відомі  невеликі казки: виразно передавали зміст, називали  імена персонажів, відтворювали  пряму мову, стежили за послідовністю відтворення подій. Граматика: звертали  увагу на різні способи творення  - назви малят тварин, птахів (вовченя, горобеня); Звукова культура: Закріплювали  вміння говорити чітко, виразно, володіти силою голосу.

Немає коментарів:

Дописати коментар