Протягом тижня ми дізналися про :
- корисну та шкідливу їжу та напої, вітаміни, їх різновиди; основні страви української кухні, продукти з яких вони складаються; правила поведінки за столом, групували хлібо - булочні,м'ясні, молочні продукти та овочі та фрукти;
- доцільність підбору страв до сніданку, обіду та полуденку;
- не завжди корисні продукти та напої бувають смачними, вміст продуктів на вітаміни А В С Д, значення даних вітамінів для організму;
- під час експериментальної діяльності куштували корисні продукти та напої на смак, називали вітаміни, з яких вони складаються;
- відповідно до програми " Дошкільнятам про сталий розвиток" - значення води для живої природи, її різновиди, знаходження в природі, користь та економне використання ( переглянули мільтфільми " Капітошка" та " Бежи ручеек" та опрацювали їх стосовно програми);
- вимірювання об'єму рідких ркчовин, умовні мірки: літрова банка, чайна ложка, одноразовий стаканчик та склад числа 7;
- забивання м'яча головою, кидання м'яча парами з підскоком, вірш
Всі діти люблять маму,
Шевченко мій кумир -
А я люблю"Динамо !
О - ле-о-ле-о-ле!
О-ле,-о-ле, о -ле!
- художній аналіз оповідання Василя Сухомлинського" Бабусин борщ";
- казочку про звуки, їх позначення, вправляння в розрізненні твердих та м'яких приголосних звуків, ознайомлення зі звуком -"і";
- місцезнаходження та доцільність використання овочесховища в дошкільному закладі;
- конструювання з будівельного матеріалу овочесховища з використанням макетів овочів та фруктів;
- переказували оповідання В.Сухомлинського" Бабусин борщ", утворювали дієслова з префіксом на: наготують, насмажать, наварять ...; активізували словник словами - назвами українських страв;
- переглянували пізнавальні відео та мультфільми "Вітаміни", " Як Ведмедик вилікувався медом", " Цифра 7", фрагмент мультфільма" Жив - був пес".
Немає коментарів:
Дописати коментар