Протягом тижня з 17 по 21 вересня ми дізналися про :
- Родина - цінність в житті людини. Розширили уявлення про її функції (виховання дітей, турбота про всіх членів родини, підтримка та допомога старшому поколінню, збереження народних та сімейних традицій).
- Відвідали краєзнавчий музей та дізналися багато нового та цікавого про історичне минуле рідного краю, його флору та фауну.

А саме, чим відрізняється молюска від равлика? А чи знаєте це, ви батьки?
- Відвідали школу № 14, дізналися по наступність садка та школи, специфіку роботи даного навчального закладу.
В бібліотеці
На уроці музики
Випробовуємо свої сили на шкільному стадіоні
- разом з музкерівником Оленою Михайлівною під час прогулянки займалися піснеспівом та грали на незвичних музичних інструментах
- на занятті з розвитку мовлення складали зв'язні розповіді про свої родини
та грали в дидактичну гру"Скажи лагідно".
-
На занятті з грамоти вчилися виділяти речення з мовного потоку (зв’язної розповіді). Дізналися про те, що в реченні про когось, або про щось повідомляється. Вчилися складати дво- і трислівні речення про предмети. Проводили звуковий аналіз слова ау. Ознайомились зі схемою для звукового аналізу та нейтральними фішками.
- Вчилися ліпити рамку для фото, самостійно обираючи форму, оздоблення;удосконалювали технічні навички скочування, розкочування, сплющення,згладжування, роботи зі стекою.
- Ознайомились зі спадщиною Василя Сухомлинського "Іменинний обід", "Вовк і зайченята", "Іжачок та світлячок" та інші.
- На занятті з конструювання розвивали вміння зводити нескладні конструкції використовуючи раніше набутий досвід, планувати якою вона буде, заохочувати до використання споруд з будівельного матеріалу у сюжетно - рольових іграх;
- Готуємося до малих олімпійських ігор на міському рівні, ось тому вправляємось в естафетах, здаємо нормативи на різні види м'язів.
- Хочемо приємно вразити вас, наші батьки, своїми музичними вміннями, ось і розучуємо таночки та пісні про осінь, готуємося гідно відсвяткувати День захисника України.
- Ознайомились із жанрами живопису (а саме портретом).Удосконалили вміння помічати та аналізувати свою зовнішність. Вчилися малювати себе по пам’яті, чи дивлячись у люстерко кольоровими олівцями.Ініціювали самостійний пошук зображувально-виразних засобів для передачі особливостей.
Немає коментарів:
Дописати коментар