вівторок, 19 вересня 2017 р.

 Протягом першого тижня  на тему " Наш дитячий садок" 

ми дізнались про: 

\
  •  під час екскурсії - огляду "Наш дитячий садок" ми  навчилися орієнтуватися у приміщеннях садочка, знаємо їх розташування та призначення; цінуємо  та поважаємо  працю членів колективу дошкільного закладу, усвідомлюємо значення їхньої роботи для дітей (цікаво, весело, швидко, смачно); сформували  відчуття гордості за власну групу (під час виставок робіт, святкових заходів тощо) та бережливе ставлення до майна садочка, групи; 
  •  
    повторили,як робити поетичний аналіз вірша, а саме: Н. Забіла «Ясоччин садок» усвідомлювали ідею та зміст художнього твору;  впізнавали  та визначали  жанр твору на слух: казка, вірш, оповідання,;  здійснювали його елементарний поетичний аналіз;
  • кімнатну рослину - колеус,особливості зовнішнього вигляду,догляду за нею;
  •  
    Цифра 5. Геометричні фігури.
    повторили  цифри та числа  натурального ряду  в межах 5; вправлялись   у класифікації геометричних фігур та їх сукупностей за кількісними і якісними ознаками (двома: колір і форма; трьома: колір, форма, величина); 


  • "Спілкування. Привітання».
    Дізнались про важливість налагодження добрих стосунків між людьми;  застосовували найпростіші етикетні норми (привітання, прощання, прохання, подяки тощо) у стосунках з оточуючими; дослідили власні звички щодо налагодження своїх стосунків з оточуючими;  пояснювали, чому і як треба вітатись; називали різні формули вітання і обирали одну з них залежно від ситуації спілкування;  
  •  
    Складання розповіді з власного досвіду «Як я відпочивав влітку»
    Зв'язне мовлення:   розвивали інтерес і бажання дітей розповідати за власною ініціативою та за пропозицією вихователя: самостійно, зв’язно, послідовно, зрозуміло для інших ділилися власним досвідом про події влітку;; словник:  поповнювали лексичний запас дітей словами назвами предметів, якостей, властивостей предметів; граматика:учились  самостійно будувати прості й складні речення із сполучниками:  тому що
  •  
     Малювання «Що уміють наші ручки?»
    Закріпили вміння зображувати в малюнку задумане, самостійно добирали фарбу, передавати форму, величину, пропорції; вчились отримувати задоволення від власної роботи
  •  
    Ліплення  «Що уміють наші ручки?»
    Закріпили знайомі прийоми ліплення, вміння  ліпити за задумом,  створювали різноманітні форми, отримували бажані образи, надавали їм виразності.



Немає коментарів:

Дописати коментар