неділя, 19 березня 2017 р.

 Упродовж тижня "Бабусина світлиця" ми дізналися про:

  •   "Народні обереги – рушник, вінок. Сорочка – вишиванка»." -  про поняття «оберіг»,  що в кожного народу вони різні;  розширили  знання про традиційні  народні обереги: рушник, віночок, сорочка - вишиванка,їх значення для  українського народу; удосконалювали  вміння порівнювати предмети за величиною та її параметрами: довжиною (довгий -  короткий),   шириною (широкий  - вузький) - (стрічки віночка); пригадувал прислівя та приказки про народні обереги, відгадували загадки про них; ознайомились з текстом пісні, її авторами та прослухали пісню"Рушник вишиваний ";  вживали  присвійні іменники типу  - дівчача, хлопчача, жіноча ... (вишиванка), складали різні  типи  речень (прості та складні); розмальовували український віночок кольоровими олівцями, не виходячи за контури. 
  • Аплікація  «Хустина» -  продовжували  знайомитись  із українським народним мистецтвом, удосконалювали вміння складати квадратні аркуші паперу вдвоє по діагоналі та розрізати по лінії згину;  викладали  та наклеювали візерунок з трикутників двох кольорів на квадраті,  проявляли  індивідуальну творчість; закріпили вміння намащувати деталі по всій площині;
  • Вилучення частини предметів із множини. Ознайомлення з формою - продовжували  вчитись вилучати частину предметів за певною ознакою із множини та визначати кількість предметів в остачі способом перелічування ( у межах 5); удосконалювали  вміння впізнавати та називати геометричні форми, визначати та порівнювати кількість сторін, кутів, вершин у знайомих геометричних фігурах;
  •   
    « Птахи» - вчилися  помічати зміни в житті птахів навесні: повернулися перелітні птахи - шпаки, ластівки, стрижі, трясогузки; зимуючі птахи (синиці, горобці, граки, ворони, сороки) стали більш активними; розрізняли  їх на картинках;   продовжували  знайомитись  з умовами  існування птахів, формували  уявлення про особливості їх зовнішньої будови, спосіб  пересування, живлення; вправлялись  у вмінні порівнювати деяких птахів за цими ознаками;


  • Читання української народної казки  «Ластівка і воробець»  вчились  зосереджено  слухати та розуміти зміст казки, сприймали художній твір в єдності думки і почуття; відповідали на запитання за змістом прослуханого, самі  запитували,  запам'ятовували окремі подробиці;  
  •  
    Переказ  української народної казки   «Ластівка і воробець» - 
    уважно слухали, розуміли  й переказували  відомі невеликі казки : виразно передавали зміст, називали  імена персонажів, відтворювали  пряму мову, якомога точніше передавали  мовлення персонажів, стежили  за послідовністю відтворення подій; продовжували  збагачувати та активізувати словник словами – назвами птахів (ластівка, горобець, народне – воробець), комах (хробаки, гусениці) та екосистем  (сад, город, поле, ліс); продовжували  вчитись виділяти голосом звук у мовленому слові: вимовляти заданий звук протяжно, гучно (л - л – л - ластівка ), підбирали слова на заданий звук за картинками  назвами птахів, що стоїть на початку, в середині та в кінці слова;
  •  
    Конструювання "Шпаківня" (з паперу)  - продовжували 
     знайомитись    з конструктивними властивостями паперу; вчились конструювати шпаківню із паперової заготовки;  продовжували  вчитись  основним способам конструювання з паперу(складання паперу навпіл, вчетверо ( на 16 частин) загинання).


 

Немає коментарів:

Дописати коментар