Упродовж тижня "Бабусина світлиця" ми дізналися про:
|
- "Народні обереги – рушник, вінок. Сорочка – вишиванка»." - про поняття «оберіг», що в кожного народу вони різні; розширили знання про традиційні народні обереги: рушник, віночок, сорочка - вишиванка,їх значення для українського народу; удосконалювали вміння порівнювати предмети за величиною та її параметрами: довжиною (довгий - короткий), шириною (широкий - вузький) - (стрічки віночка); пригадувал прислівя та приказки про народні обереги, відгадували загадки про них; ознайомились з текстом пісні, її авторами та прослухали пісню"Рушник вишиваний "; вживали присвійні іменники типу - дівчача, хлопчача, жіноча ... (вишиванка), складали різні типи речень (прості та складні); розмальовували український віночок кольоровими олівцями, не виходячи за контури.
- Аплікація «Хустина» - продовжували знайомитись із українським народним мистецтвом, удосконалювали вміння складати квадратні аркуші паперу вдвоє по діагоналі та розрізати по лінії згину; викладали та наклеювали візерунок з трикутників двох кольорів на квадраті, проявляли індивідуальну творчість; закріпили вміння намащувати деталі по всій площині;
- Вилучення частини предметів із множини. Ознайомлення з формою - продовжували вчитись вилучати частину предметів за певною ознакою із множини та визначати кількість предметів в остачі способом перелічування ( у межах 5); удосконалювали вміння впізнавати та називати геометричні форми, визначати та порівнювати кількість сторін, кутів, вершин у знайомих геометричних фігурах;
- « Птахи» - вчилися помічати зміни в житті птахів навесні: повернулися перелітні птахи - шпаки, ластівки, стрижі, трясогузки; зимуючі птахи (синиці, горобці, граки, ворони, сороки) стали більш активними; розрізняли їх на картинках; продовжували знайомитись з умовами існування птахів, формували уявлення про особливості їх зовнішньої будови, спосіб пересування, живлення; вправлялись у вмінні порівнювати деяких птахів за цими ознаками;
- Читання української народної казки «Ластівка і воробець» - вчились зосереджено слухати та розуміти зміст казки, сприймали художній твір в єдності думки і почуття; відповідали на запитання за змістом прослуханого, самі запитували, запам'ятовували окремі подробиці;
Переказ української народної казки «Ластівка і воробець» -Конструювання "Шпаківня" (з паперу) - продовжували
Немає коментарів:
Дописати коментар