Протягом тематичного тижня "Осінь наша мила" ми дізналися про:
- про зміст та значення діяльності працівників сільськогосподарського сектора - фермера осінньої пори; поглибили знання про працю фермерів на різних видах техніки;
- прослухали зміст казки В.Сухомлинського "Осінь принесла
золоті стрічки", сприймалихудожній твір в єдності думки і почуття;
відповідали на запитання за змістом прослуханого, самі запитували; вчились сприймати засоби художньої виразності творів: помічали особливості побудови
розповіді (зачин, повтор, кінцівка), виразні засоби мови ( епітети);
- Закріпили знання про характерні сезонні явища в природі та особливості її об'єктів
в осінній період: сонце; вітер; стан неба; опади;грунт; рослини;вчились встановлювати найелементарніші зв'язки між
явищами осінньої природи і змінами вжитті рослин (без води рослина засихає,
менше світить сонце, листя змінює свій колір, настають холоди, листя опадає) та помічати осінні зміни в житті тварин; встановлювати зв'язки між явищами
осінньої природи і змінами в житті тварин (засохли рослини - зникли комахи;
зникли комахи - перелетіли птахи тощо);
- дізналися, чому треба економно витрачати папір, як це пов'язано
зі збереженням лісу; ознайомились з різними якостями та властивостями паперу,
способами його використання; свідомо обирали розмір аркуша відповідно до
реальної потреби;
розучували нову гру "Не дзвони"
удосконалювали свої вміння вимірювати умовною міркою
відпочивали й грали в твістер
аплікували квітку
раділи золотому листю
сонечку та квітам
викладали літак з лічильних паличок
ліпили мисочку
гралися в гру "З якого дерева листочок?"
Немає коментарів:
Дописати коментар