вівторок, 8 листопада 2016 р.

Протягом тематичного тижня "Осінь наша мила" ми дізналися про:


  • про зміст та значення діяльності працівників сільськогосподарського сектора -  фермера осінньої пори;  поглибили знання  про працю фермерів на різних видах техніки;


  • прослухали  зміст казки В.Сухомлинського "Осінь принесла золоті стрічки", сприймалихудожній твір в єдності думки і почуття; відповідали на запитання за змістом прослуханого, самі запитували; вчились сприймати засоби художньої виразності творів: помічали особливості побудови розповіді (зачин, повтор, кінцівка), виразні засоби мови ( епітети);
  • Закріпили знання  про характерні сезонні явища в природі та особливості її об'єктів в осінній період: сонце; вітер; стан неба; опади;грунт; рослини;вчились встановлювати найелементарніші зв'язки між явищами осінньої природи і змінами вжитті рослин (без води рослина засихає, менше світить сонце, листя змінює свій колір, настають холоди, листя опадає) та помічати осінні зміни в житті тварин; встановлювати зв'язки між явищами осінньої природи і змінами в житті тварин (засохли рослини - зникли комахи; зникли комахи - перелетіли птахи тощо); 
  • дізналися, чому треба економно витрачати папір, як це пов'язано зі збереженням лісу; ознайомились з різними якостями та властивостями паперу, способами його використання; свідомо обирали розмір аркуша відповідно до реальної потреби;




  • продовжували  вчитись складати описові роповіді за картиною "Золота осінь"за зразком вихователя; складати речення з однорідними членами речення та вправлялись в  умінні  добирати антоніми до прикметників, прислівників та дієслів; 
  • конструювали з паперу осінні квіти;
  • вправлялись  в об'єднанні двох груп предметів і визначенні кількості за допомогою перелічування усіх предметів ( у межах трьох, семи); складали в іграх невеликі загадки;  понайомились з приказками, прислів'ями про працю людей восени, вчились розуміти і пояснювати їх прихований зміст; 
  • удосконалювали свої вміння малювати дерева, листя мазками, добираючи відповідні кольори осені.; закріпили знання про будову дерева та як правильно створювали композицію.

  •  розучували нову гру "Не дзвони"
     удосконалювали свої вміння вимірювати умовною міркою

     відпочивали й грали в твістер
     аплікували квітку



     раділи золотому листю

     сонечку та квітам


     викладали літак з лічильних паличок


     ліпили мисочку

     гралися в гру "З якого дерева листочок?"

  • Немає коментарів:

    Дописати коментар