- Про працю бібліотекаря, призначення бібліотеки та правила поведінки там, розігрували сюжет" У бібліотеці", виготовляли закладки для книжки;
- переглянули пізнавальні відео презентації про бібліотеку та фрагменти мульфільмів про безцінне значення книги;
- ознайомились з українською народною казкою «Колосок», визначали жанр твору, свідомо аналізували поведінку героїв, розігруватли епізоди казки, визначали основну ідею твору, добирали прислів’я твору;
- відображали свої враження при ліпленні казкових героїв української народної казки " Колосок";
- під час малювання створювали сюжет до казки «Колосок», закріпили поняття «ілюстрація», «лінія горизонту», «передній і задній план»;
- проводилисезонні спостереження за життям тварин взимку, помічали зміни (частина тварин перебуває в сплячці, в пошуках їжі вдень і вночі нишпорять лисиці й зайці, полюють вовки, не видно перелітних птахів, особливості пристосування зимуючих птахів);
- продовжували робити звуковий аналіз слів; розрізняли голосні, тверді, м’які приголосні звуки; закріплювали знання про складотворну роль голосного звука; ознайомились з односкладовими словами;
- ознайомились з числом і цифрою 9, вправлялись в кількісній і порядковій лічбі; порівнювали суміжні числа, вправляли навички орієнтування на аркуші паперу, закріплювали вміння розрізняти геометричні фігури за їх властивостями;
- збагачували лексичний запас словами – назвами предметів до теми « Бібліотека»; формували граматичний лад мовлення в структурі речення - вживали різні дієслівні форми в усіх типах речень ( розповідних, питальних і спонукальних).
пʼятниця, 12 лютого 2016 р.
Відносно теми тижня " Бібліотека" ми дізнались :
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар